torsdag den 3. oktober 2013

Aboriginal kunst lavet af 3. årgang

I billedkunst har min 3. årgang arbejdet flittigt og længe med at skabe deres egne fine aboriginal billeder. Undervejs i forløbet har vi drøftet, hvor aboriginal kunst og særligt "prikmetoden" stammer fra. Vi har også lyttet til australsk musik spillet på didgeridoo - det har været super interessant, og vi har haft virkelig mange sjove snakke om den australske kultur i timerne.

Elevernes billeder er blevet rigtig fine, og jeg synes, at de på hver sin måde har et personligt udtryk. Billederne kan I se herunder.




Elisabeth

Daniel

Katrine

Freja

Celina

Anna

Jasmin


Daniel

Victor

Jeg må sige, at endnu et fedt forløb i billedkunst er afsluttet, men det betyder også, at et nyt snart skal igang - jeg glæder mig allerede. Hvis I har lyst til at læse mere om min forberedelse til dette forløb, kan det ske med et klik lige her: Kan aboriginal kunst vække elevernes opmærksomhed?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thank you very much. My students were very proud :).

      Slet
  2. Hvor er de bare SMUKKE!!
    Glædelig jul til dig.
    Kærlig hilsen Susanne, mitkrearum.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg viderebringer din hilsen til mine elever, som var ganske stolte af deres færdige billeder :)

      Slet