mandag den 13. april 2015

Zentangle - tre på stribe - lavet af 4 og 5 årgang

Hvor er det dejligt endelig at kunne skrive dette lille indlæg….Min 4. og 5. årgang har været så optaget af at tegne zentangle, at de først nu er blevet klar til at udstille deres billeder. 

Jeg synes, at børnene er nået godt i mål, og jeg må sige, at dette lille forløb satte en helt dille igang….OG det varmer en billedkunstlærers kreative hjerte.

Hvis I har lyst til selv at gå i gang med at tegne zentangles, kan I finde inspiration i mit forløb her: Zentangle en "flise"

Og så til den vigtige del, nemlig børnenes billeder.
















Jeg synes, at det er utrolig skønt at kunne genkende hvert barns unikke streg, og endnu mere skønt er det at se de mange forskellige udtryk. 

Som jeg så tit har sagt, er billedkunst et herligt fag, jeg får lov at se så mange skønne sider af børnene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar